Programa
Aquesta titulació té l'objectiu de proporcionar les competències adequades per a la planificació, organització i gestió d'activitats de màrqueting, investigació comercial, publicitat i relacions públiques (VÍDEO).
Durada
El cicle comprèn 2.000 hores distribuïdes en dos cursos:
Horari lectiu
- Primer curs acadèmic: de 8:00 hores a 14:00 hores
- Segon curs acadèmic de 15:00 hores a 20:00 hores
Programa d'estudis
Els estudiants que vulguin obtenir el títol de Graduat Superior en màrqueting i publicitat hauran de superar la totalitat dels mòduls que s’indiquen a continuació:
1r curs
Mòduls | Hores |
---|---|
Atenció al client, consumidor i usuari | 99 |
Gestió econòmica i financera de l’empresa | 132 |
Investigació comercial | 132 |
Màrqueting digital | 165 |
Polítiques de màrqueting | 165 |
Anglès | 132 |
Formació i Orientació Laboral | 99 |
2n curs
Mòduls | Hores |
---|---|
Disseny i elaboració de material de comunicació | 132 |
Treball de camp en la investigació comercial | 66 |
Llançament de productes i serveis | 165 |
Mitjans i suport de comunicació | 99 |
Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting | 165 |
Projecte de màrqueting i publicitat | 99 |
Formació en centres de treball | 350 |
S’ofereix també la possibilitat que les persones que així ho desitgin puguin obtenir un certificat únicament d’aquelles unitats formatives que els interessin. Aquesta opció obre la porta a l’enriquiment personalitzat del propi currículum per part de persones amb experiència professional que vulguin renovar i actualitzar una part dels seus coneixements.
Les persones que es vulguin acollir a aquesta fórmula hauran de contactar amb el Cap d’Estudis per tal d’elaborar el seu programa d’estudis personal.