Tenim una nova pàgina web!

Per a gestions i informació actualitzada sobre preinscripcions, inscripcions i altres qüestions de La Salle Gràcia, dirigiu-vos a:
https://gracia.lasalle.cat

Programa

Aquesta titulació té l'objectiu de proporcionar les competències adequades per a la planificació, organització i gestió d'activitats de màrqueting, investigació comercial, publicitat i relacions públiques (VÍDEO).

Durada

El cicle comprèn 2.000 hores distribuïdes en dos cursos:

1.584
hores de formació a l'escola
&
416
hores de formació en centres de treball.

Horari lectiu

  • Primer curs acadèmic: de 8:00 hores a 14:00 hores
  • Segon curs acadèmic de 15:00 hores a 20:00 hores

Programa d'estudis

Els estudiants que vulguin obtenir el títol de Graduat Superior en màrqueting i publicitat hauran de superar la totalitat dels mòduls que s’indiquen a continuació:

1r curs

Mòduls Hores
Atenció al client, consumidor i usuari 99
Gestió econòmica i financera de l’empresa 132
Investigació comercial 132
Màrqueting digital 165
Polítiques de màrqueting 165
Anglès 132
Formació i Orientació Laboral 99

2n curs

Mòduls Hores
Disseny i elaboració de material de comunicació 132
Treball de camp en la investigació comercial 66
Llançament de productes i serveis 165
Mitjans i suport de comunicació 99
Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting 165
Projecte de màrqueting i publicitat 99
Formació en centres de treball 350

S’ofereix també la possibilitat que les persones que així ho desitgin puguin obtenir un certificat únicament d’aquelles unitats formatives que els interessin. Aquesta opció obre la porta a l’enriquiment personalitzat del propi currículum per part de persones amb experiència professional que vulguin renovar i actualitzar una part dels seus coneixements.

Les persones que es vulguin acollir a aquesta fórmula hauran de contactar amb el Cap d’Estudis per tal d’elaborar el seu programa d’estudis personal.

Més informació

Notícies

La Salle IMPULSA: Coneixements de Màrqueting i Publicitat al servei del petit comerç

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat llança IMPULSA, una iniciativa que converteix els Projectes de Final de Cicle en eines impulsores del petit comerç del barri.

dimecres, 1 de juny de 2022
2n de Màrqueting i Publicitat visita l'exposició de Banksy

L'alumnat s'acosta a l'obra d'aquest misteriós artista des del seu vessant comunicatiu i publicitari.

dimecres, 6 d'abril de 2022
Els Cicles Formatius d'Empresa practiquen les capacitats comunicatives en entorns laborals

L'alumnat de Gestió de Vendes i Espais Comercials, Comerç Internacional i Màrqueting i Publicitat practica les seves capacitats d'exposició i persuasió en un entorn de reunió empresarial.

dimecres, 18 de novembre de 2020
Visita al MNAC (CFGS Màrqueting i Publicitat)

Com donar valor a la nostra imatge de marca a l'estil Gala-Dalí.

dilluns, 1 d'octubre de 2018
Els alumnes de Màrqueting i Publicitat coneixen l'agència DDB i la seva campanya per a Q2 Audi

divendres, 7 d'abril de 2017