L'alumnat s'acosta a l'obra d'aquest misteriós artista des del seu vessant comunicatiu i publicitari.

2n de Màrqueting i Publicitat va visitar l'exposició de Banksy a Barcelona, amb l'objectiu de descobrir i entendre les claus de l'èxit d'aquest artista, no tant des d'un punt de vista artístic, sinó des del seu vessant creatiu, publicitari i de màrqueting.
L'art de Banksy va molt més enllà del que entenem habitualment com a art. Tant per la seva manera de comunicar -amb un rerefons de protesta-, com per la seva forma -l'art urbà clandestí-, el seu estil l'apropa molt al llenguatge publicitari, i especialment al mitjà publicitari exterior, que fa servir el carrer, les parets i el gran format, i que busca missatges curts i directes, que facin pensar, que no necessitin paraules i que tinguin molta notorietat.
A més a més, el cas de Banksy també és un cas de màrqueting d'èxit que gira al voltant de la gran incògnita de la seva identitat: no se sap qui és, i el misteri de la seva identitat contribueix a donar valor a les seves obres.
Sens dubte, una visita d'allò més interessant, que va propiciar diverses reflexions, preguntes i punts de vista entre l'alumnat.
