Notícies

Administració i finances/Dijous, 17 de març de 2022

Els cicles d'Empresa visiten la Universitat de La Salle-URL

L'alumnat dels Cicles Formatius d'Empresa visiten el Campus La Salle per aprendre totes les opcions que tenen un cop finalitzats els estudis.

Els cicles d'Empresa visiten la Universitat de La Salle-URL

A mesura que s’acosta el final de curs, l’alumnat de 2n de Cicles Formatius es va fent conscient de totes les possibilitats que s’obren, i es va plantejant tot un seguit de preguntes: Quin és el següent pas? Què és més aconsellable, entrar al món laboral o seguir estudiant? Quina és la millor manera d’encarar el meu itinerari professional?

Per tal de resoldre tots aquests dubtes, fa uns dies l'alumnat dels Cicles Formatius d'Empresa (Administració i Finances, Màrqueting i Publicitat, Gestió de Vendes i Espais Comercials, i Comerç Internacional) va visitar el campus de La Salle-Universitat Ramon Llull, on va assistir a una xerrada sobre les sortides professionals que tenen els seus estudis, i les diverses opcions que tenen per enllaçar amb estudis universitaris i continuar ampliant la seva formació.

A més, van fer un taller de Design Thinking, una eina d'anàlisi i solució de negoci molt vigent avui en dia i que es fa servir molt en empreses emergents.

Aquesta activitat forma part de l'acompanyament que fem a l'alumnat de cara a la finalització dels seus estudis. Conèixer totes les seves opcions i tenir tota la informació possible els ajudarà a triar el seu itinerari professional i formatiu amb bon criteri i els servirà de suport per entrar al món laboral amb més seguretat.