Màrqueting i publicitat (doble titulació)

PresencialSemipresencialDual

¿Vols treballar com a responsable de l'àrea de màrqueting i d'e-commerce? ¿T'agradaria portar les campanyes publicitàries de l'empresa o el departament d'investigació i estudis comercials? ¿I la promoció i publicitació de productes i/o serveis? ¿Et motiva coordinar les accions SEO i SEM? ¿que tal se't dóna dissenyar campanyes publicitàries , estratègies de màrqueting, ser commnunity manager, les relacions públiques…? A La Salle ho faràs amb garantia, professionalitat i una inserció laboral del 92%. També podràs continuar estudis a la nostra Universitat (Ramon Llull) amb convalidacions o fer Màsters i Postgraus propis. Estudia en una de les xarxes educatives més grans del món el cicle formatiu de grau superior en Màrqueting i Publicitat.

VÍDEO INFORMATIU

SESSIÓ INFORMATIVA VIRTUAL !!!

MATRÍCULA OBERTA

El cicle formatiu en Marketing i Publicitat es pot cursar en les modalitats presencial, semipresencial i DUAL.

Trets diferencials

A La Salle fomentem molt les Soft Skills i l'aprenentatge actiu a través d'activitats, xerrades, sortides...:

Marketing i Publicitat

Punts a tenir en consideració
Marca Salle, reconeguda a nivell internacional
Atenció individualitzada: ens adaptem a les necessitats de cada persona
Xerrades de professionals del sector, exalumnes, tallers dirigits, presentació a concursos...
Professors i especialistes empresarialment actius

Marketing i Publicitat

Punts a tenir en consideració
Visites a empreses, entitats, organitzacions, incubadores i acceleradores d'empreses...
Formació integral: coneixements, procediments, valors, hàbits i actituds socials
Orientacions cap a el món professional o Universitari
Doble titulació, 2 cicles formatius superiors en tan sols 3 anys

Metodologia LEARNING BY DOING

El nostre mètode d’aprenentatge està basat en l’alumne, on les classes es fan de forma experiencial i manipulativa - Learning by Doing. Un sistema ple de recursos per maximitzar i personalitzar l'aprenentatge. Vine a La Salle i coneix aquest mètode i els seus resultats, et sorprendran!!

Altres metodologies actives d'aprenentatge que fem servir: Flipped Learning, Gamificació, RolePlay, Treball per Projectes, Treball Cooperatiu i Col·laboratiu...

Sortides professionals

Podràs assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.

També podràs planificar i desenvolupar les accions de màrqueting digital i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa, com ara aplicar polítiques de SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) i Community Manager.

Així mateix, podràs dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa o bé gestionar els serveis d’atenció i informació al client, o el llançament de productes nous al mercat.

Un titulat en marketing i publicitat pot treballar en empreses com a:

  • Assistent o assistenta del cap de producte.
  • Tècnic o tècnica de màrqueting.
  • Tècnic o tècnica en publicitat.
  • Tècnic o tècnica en relacions públiques.
  • Organitzador o organitzadora d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Auxiliar de mitjans en empreses i agències de publicitat.
  • Controlador o controladora d'emissió en mitjans de comunicació.
  • Tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública.
  • Tècnic o tècnica en treballs de camp.
  • Inspector o inspectora d'enquestadors.
  • Agent d'enquestes i censos.
  • Codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats.
  • Responsable de promocions punt de venda.
  • Especialista en implantació d'espais comercials.
  • Tècnic o tècnica en comunicació i gabinets de premsa

Entre d'altres.

I despres...

Una vegada tinguis el cicle formatiu de Marketing i Publicitat finalitzat pots:

  • Continuar estudis en un grau universitari.
  • Fer un altre cicle formatiu (amb convalidacions).
  • Crear o treballar per a una empresa (inserció laboral elevada).

Títol en finalitzar el cicle formatiu superior

Tècnic superior en Màrqueting i publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i publicitat).

Expedit pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Centre Autoritzat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Més informació

Notícies

Visita al MNAC (CFGS Màrqueting i Publicitat)

Com donar valor a la nostra imatge de marca a l'estil Gala-Dalí.

dilluns, 1 d'octubre de 2018
Els alumnes de Màrqueting i Publicitat coneixen l'agència DDB i la seva campanya per a Q2 Audi

divendres, 7 d'abril de 2017