Màrqueting i publicitat (doble titulació)

PresencialSemipresencialDual

¿Vols treballar com a responsable de l'àrea de màrqueting i d'e-commerce? ¿T'agradaria portar les campanyes publicitàries de l'empresa o el departament d'investigació i estudis comercials? ¿I la promoció i publicitació de productes i/o serveis? ¿Et motiva coordinar les accions SEO i SEM? ¿que tal se't dóna dissenyar campanyes publicitàries , estratègies de màrqueting, ser commnunity manager, les relacions públiques…? A La Salle ho faràs amb garantia, professionalitat i una inserció laboral del 92%. També podràs continuar estudis a la nostra Universitat (Ramon Llull) amb convalidacions o fer Màsters i Postgraus propis. Estudia en una de les xarxes educatives més grans del món el cicle formatiu de grau superior en Màrqueting i Publicitat.

VÍDEO INFORMATIU

SESSIÓ INFORMATIVA VIRTUAL !!!

MATRÍCULA OBERTA

El cicle formatiu en Marketing i Publicitat es pot cursar en les modalitats presencial, semipresencial i DUAL.

Trets diferencials

A La Salle fomentem molt les Soft Skills i l'aprenentatge actiu a través d'activitats, xerrades, sortides...:

Marketing i Publicitat

Punts a tenir en consideració
Marca Salle, reconeguda a nivell internacional
Atenció individualitzada: ens adaptem a les necessitats de cada persona
Xerrades de professionals del sector, exalumnes, tallers dirigits, presentació a concursos...
Professors i especialistes empresarialment actius

Marketing i Publicitat

Punts a tenir en consideració
Visites a empreses, entitats, organitzacions, incubadores i acceleradores d'empreses...
Formació integral: coneixements, procediments, valors, hàbits i actituds socials
Orientacions cap a el món professional o Universitari
Doble titulació, 2 cicles formatius superiors en tan sols 3 anys

Metodologia LEARNING BY DOING

El nostre mètode d’aprenentatge està basat en l’alumne, on les classes es fan de forma experiencial i manipulativa - Learning by Doing. Un sistema ple de recursos per maximitzar i personalitzar l'aprenentatge. Vine a La Salle i coneix aquest mètode i els seus resultats, et sorprendran!!

Altres metodologies actives d'aprenentatge que fem servir: Flipped Learning, Gamificació, RolePlay, Treball per Projectes, Treball Cooperatiu i Col·laboratiu...

Sortides professionals

Podràs assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.

També podràs planificar i desenvolupar les accions de màrqueting digital i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa, com ara aplicar polítiques de SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) i Community Manager.

Així mateix, podràs dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa o bé gestionar els serveis d’atenció i informació al client, o el llançament de productes nous al mercat.

Un titulat en marketing i publicitat pot treballar en empreses com a:

  • Assistent o assistenta del cap de producte.
  • Tècnic o tècnica de màrqueting.
  • Tècnic o tècnica en publicitat.
  • Tècnic o tècnica en relacions públiques.
  • Organitzador o organitzadora d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Auxiliar de mitjans en empreses i agències de publicitat.
  • Controlador o controladora d'emissió en mitjans de comunicació.
  • Tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública.
  • Tècnic o tècnica en treballs de camp.
  • Inspector o inspectora d'enquestadors.
  • Agent d'enquestes i censos.
  • Codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats.
  • Responsable de promocions punt de venda.
  • Especialista en implantació d'espais comercials.
  • Tècnic o tècnica en comunicació i gabinets de premsa

Entre d'altres.

I despres...

Una vegada tinguis el cicle formatiu de Marketing i Publicitat finalitzat pots:

  • Continuar estudis en un grau universitari.
  • Fer un altre cicle formatiu (amb convalidacions).
  • Crear o treballar per a una empresa (inserció laboral elevada).

Títol en finalitzar el cicle formatiu superior

Tècnic superior en Màrqueting i publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i publicitat).

Expedit pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Centre Autoritzat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Més informació

Notícies

Els Cicles Formatius d'Empresa practiquen les capacitats comunicatives en entorns laborals

L'alumnat de Gestió de Vendes i Espais Comercials, Comerç Internacional i Màrqueting i Publicitat practica les seves capacitats d'exposició i persuasió en un entorn de reunió empresarial.

dimecres, 18 de novembre de 2020
Visita al MNAC (CFGS Màrqueting i Publicitat)

Com donar valor a la nostra imatge de marca a l'estil Gala-Dalí.

dilluns, 1 d'octubre de 2018
Els alumnes de Màrqueting i Publicitat coneixen l'agència DDB i la seva campanya per a Q2 Audi

divendres, 7 d'abril de 2017