Màrqueting i publicitat (doble titulació)
¿Vols treballar com a responsable de l'àrea de màrqueting i d'e-commerce? ¿T'agradaria portar les campanyes publicitàries de l'empresa o el departament d'investigació i estudis comercials? ¿I la promoció i publicitació de productes i/o serveis? ¿Et motiva coordinar les accions SEO i SEM? ¿que tal se't dóna dissenyar campanyes publicitàries , estratègies de màrqueting, ser commnunity manager, les relacions públiques…? A La Salle ho faràs amb garantia, professionalitat i una inserció laboral del 92%. També podràs continuar estudis a la nostra Universitat (Ramon Llull) amb convalidacions o fer Màsters i Postgraus propis. Estudia en una de les xarxes educatives més grans del món el cicle formatiu de grau superior en Màrqueting i Publicitat.
SESSIÓ INFORMATIVA VIRTUAL !!!
El cicle formatiu en Marketing i Publicitat es pot cursar en les modalitats presencial, semipresencial i DUAL.
Trets diferencials
A La Salle fomentem molt les Soft Skills i l'aprenentatge actiu a través d'activitats, xerrades, sortides...:
Marketing i Publicitat
Punts a tenir en consideració |
---|
Marca Salle, reconeguda a nivell internacional |
Atenció individualitzada: ens adaptem a les necessitats de cada persona |
Xerrades de professionals del sector, exalumnes, tallers dirigits, presentació a concursos... |
Professors i especialistes empresarialment actius |
Marketing i Publicitat
Punts a tenir en consideració |
---|
Visites a empreses, entitats, organitzacions, incubadores i acceleradores d'empreses... |
Formació integral: coneixements, procediments, valors, hàbits i actituds socials |
Orientacions cap a el món professional o Universitari |
Doble titulació, 2 cicles formatius superiors en tan sols 3 anys |
Metodologia LEARNING BY DOING
El nostre mètode d’aprenentatge està basat en l’alumne, on les classes es fan de forma experiencial i manipulativa - Learning by Doing. Un sistema ple de recursos per maximitzar i personalitzar l'aprenentatge. Vine a La Salle i coneix aquest mètode i els seus resultats, et sorprendran!!
Altres metodologies actives d'aprenentatge que fem servir: Flipped Learning, Gamificació, RolePlay, Treball per Projectes, Treball Cooperatiu i Col·laboratiu...
Sortides professionals
Podràs assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.
També podràs planificar i desenvolupar les accions de màrqueting digital i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa, com ara aplicar polítiques de SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) i Community Manager.
Així mateix, podràs dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa o bé gestionar els serveis d’atenció i informació al client, o el llançament de productes nous al mercat.
Un titulat en marketing i publicitat pot treballar en empreses com a:
- Assistent o assistenta del cap de producte.
- Tècnic o tècnica de màrqueting.
- Tècnic o tècnica en publicitat.
- Tècnic o tècnica en relacions públiques.
- Organitzador o organitzadora d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
- Auxiliar de mitjans en empreses i agències de publicitat.
- Controlador o controladora d'emissió en mitjans de comunicació.
- Tècnic o tècnica en estudis de mercat i opinió pública.
- Tècnic o tècnica en treballs de camp.
- Inspector o inspectora d'enquestadors.
- Agent d'enquestes i censos.
- Codificador o codificadora de dades per a investigacions de mercats.
- Responsable de promocions punt de venda.
- Especialista en implantació d'espais comercials.
- Tècnic o tècnica en comunicació i gabinets de premsa
Entre d'altres.
I despres...
Una vegada tinguis el cicle formatiu de Marketing i Publicitat finalitzat pots:
- Continuar estudis en un grau universitari.
- Fer un altre cicle formatiu (amb convalidacions).
- Crear o treballar per a una empresa (inserció laboral elevada).
Títol en finalitzar el cicle formatiu superior
Tècnic superior en Màrqueting i publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i publicitat).
Expedit pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.