Àrea empresarial

Màrqueting i publicitat (doble titulació)

PresencialSemipresencialDual

Amb el cicle formatiu superior de màrqueting i publicitat podràs treballar gairebé a qualsevol empresa comercial nacional i internacional, a l'administració pública, muntar el teu negoci...

Màrqueting i publicitat es pot cursar en les modalitats presencial, semipresencial i dual en l'empresa Lidl amb contracte de formació i aprenentatge.

  • Beques d'estudi del 100%.
  • Formació dual remunerada.
  • Pla de carrera amb Lidl.

(Places limitades)

Logo Lidl

¿Vols treballar com a responsable de l'àrea de màrqueting i d'e-commerce? ¿T'agradaria portar les campanyes publicitàries de l'empresa, el departament d'estudis comercials i la promoció i publicitació de productes i/o serveis?

¿Et motiva coordinar les accions SEO i SEM? ¿que tal se't dóna dissenyar campanyes publicitàries , estratègies de màrqueting, ser commnunity manager, el business english…?

Les competències generals d’aquest títol són la planificació, organització i gestió d'activitats de màrqueting, investigació comercial, publicitat i relacions públiques.

Títol en finalitzar el cicle formatiu superior

Tècnic superior en Màrqueting i publicitat (Publicat al RD 1571/2011, de 4 de novembre, pel qual s’estableix el títol de Tècnic Superior en Màrqueting i publicitat).

Expedit pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Centre Autoritzat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Àmbit professional i de treball

Aquest professional treballa a departaments de màrqueting, comunicació i gabinets de premsa en qualsevol sector productiu i, principalment, del sector del comerç i màrqueting públic i privat (agències de publicitat, instituts d'investigació de mercat i opinió pública, etc.). Les seves principals funcions són la comunicació, publicitat i els esdeveniments en l'àmbit públic i privat.

Sortides professionals del cicle formatiu superior

Podràs assistir en l’elaboració i seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables del màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l’empresa.

També podràs planificar i desenvolupar les accions de màrqueting digital i sistemes de comunicació a través d’internet, per assolir els objectius de màrqueting de la política de comerç electrònic de l’empresa, com ara aplicar polítiques de SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing) i Community Manager.

Així mateix, podràs dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa o bé gestionar els serveis d’atenció i informació al client, o el llançament de productes nous al mercat.

  • Assistent del cap de projecte.
  • Tècnic/a de màrqueting.
  • Tècnic/a de publicitat.
  • Tècnic/a en relacions públiques.
  • Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública.
  • Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Auxiliar de mitjans en publicitat.
  • Tècnic d'estudis de mercat i opinió pública.
  • Codificador de dades per a recerques de mercat.

I despres...

Una vegada tinguis finalitzat el cicle formatiu superior en màrqueting i publicitat pots continuar estudiant:

  • Un grau universitari.
  • Un altre cicle formatiu superior (amb un nombre molt alt de mòduls convalidats).

Més informació



Logo La Salle

    La Salle Gràcia

  • Plaça del Nord, 14
    08024 Barcelona
  • Telèfon 93 292 21 18


Has trobat aquesta informació a www.lasallegracia.cat/cfgs/empresa/marqueting-publicitat

© 2017 La Salle Gràcia. Tots els drets reservats.